Питання, якi часто задають туристи

Питання, якi часто задають туристи

Які документи необхідно брати з собою в зарубіжну поїздку

Само собою, ваш загальногромадянський біометричний паспорт для виїзду за кордон, який засвідчує Вашу особу (природно, з наявністю в ньому належної візи). Обов'язково зробіть фотокопію Вашого паспорта та зберігайте її окремо від оригіналу. Також рекомендуємо взяти з собою фотокопію Вашого звичайного паспорта і два фото «паспортного» розміру. Фотокопії паспортів і фотографії можуть Вам дуже стати в нагоді в тому випадку, якщо Ви загубите Ваші документи.

Що таке ВВІР?

Відділ віз та реєстрацій.

Чи гарантує наявність візи безперешкодний в'їзд в країну?

Наявність візи не означає обов'язкового в'їзду в країну. Вас можуть повернути з кордону, якщо у Вас в паспорті стоїть віза не тієї країни, в яку Ви в'їжджаєте. Якщо Ви виїжджаєте за приватним запрошенням, крім візи в паспорті, потрібно обов'язково мати на руках оригінал запрошення, якщо по туристичній візі, - підтвердження броні готелю (туристичний ваучер).

Що, якщо я втрачу в поїздці документи?

В цьому випадку Вам необхідно якомога швидше звернутися до дипломатичного представництва тієї країни, громадянином / підданим якої Ви є в тій країні, де були загублені Ваші документи. Також необхідно заявити про це в поліцію. У дипломатичному представництві Вам знадобляться копія Вашого закордонного паспорта, бажано копія Вашого загальногромадянського паспорта і дві фотографії «паспортного» розміру. Тільки після цього Вам зможуть виписати тимчасовий документ про посвідчення особи, придатний тільки для повернення на Батьківщину. У разі, якщо разом з документами у Вас також вкрали і гроші, дипломатичне представництво допоможе Вам фінансами для повернення на Батьківщину. Однак ці кошти після приїзду доведеться повернути.

Чи можна просто відкрити візу для поїздки за кордон через вашу компанію?

Ні, не можна. Ми допоможемо Вам в оформленні віз тільки в тому випадку, якщо Ви купуєте у нас той чи інший туристичний продукт, і тільки в тому випадку, якщо метою Вашої поїздки є тільки туризм. В іншому випадку рекомендуємо Вам звернутися в інші установи та організації.

А що якщо я «залишуся» в одній з країн за маршрутом по туристичній візі?

Оскільки дуже багато людей намагаються використовувати туристичні поїздки в якості можливості отримати візу (питання особливо актуальне для країн Європейського Союзу) і дістатися до іноземних держав з метою залишитися там на нелегальному становищі, туристична компанія змушена попередити про низку обставин і заходів, пов'язаних із забезпеченням дотримання візового режиму. По-перше, в разі, якщо з вини туристичної компанії турист залишається в одній з країн ЄС і випадок стане відомий владі країни або дипломатичному представництву, яке видало візу, то туристична компанія буде стягнуто штраф близько 5-6 тисяч євро за кожен випадок і, можливо , позбавлена акредитації. Виходячи з цього, при поїздках в країни ЄС загальногромадянські закордонні паспорти на весь час поїздки залишаються у керівника групи (якщо це груповий автобусний тур) і видаються тільки для перетину кордонів. Після повернення з туру паспорта підлягають пред'явленню в посольство (а) держав, які видали візу (и), після чого повертаються або безпосередньо туристу, або його уповноваженому агенту (як правило процедура займає не більше 5-7 робочих днів). По-друге, в разі якщо турист залишає тур без пояснення причин і залишається в країні перебування, керівник групи негайно інформує про це посольство / консульство країни, громадянин якої покинув тур (після чого турист не зможе отримати тимчасовий документ на виїзд в рідну країну), поліцію даної країни (яка оголошує туриста в розшук), а також дипломатичне представництво цієї країни в країні виїзду, яке видало візу (для внесення туриста в "чорний список"). По-третє, туристична компанія і всі її партнери всіма доступними і не забороненими методами проводять пошук туриста з метою відшкодування ним усіх понесених витрат на його пошук і інших витрат, пов'язаних з його діями, так само як і всієї упущеної вигоди / прибутку, що настала в результаті дій такого туриста, зокрема в зв'язку з позбавленням акредитації (наприклад, іншими словами, зрив 15 турів з прибутком 7000 гривень кожен за 12 місяців з недоотриманої вигодою в розмірі 105000 гривень). По-четверте, знайденому "туристу" доведеться нести колосальні фінансові витрати перед туристичною компанією (дивись вище) і відмовитися від намірів поїхати в ту країну, в якій він вирішив "залишитися", як мінімум на найближчі 5 років; як максимум - назавжди. Примітка: паспорта у туристів, які вирушили в авіатури залишаються при собі. Все вищевказане актуально для держав, отримання туристичних віз яких відбувається через туристичну компанію в дипломатичних представництвах в Україні (або Росії, або Польщі для деяких держав); все вищевказане не актуальне для держав, туристична віза яких виходить за фактом прибуття до даної держави (наприклад Єгипет, Туреччина).

Що якщо я захворію під час туру за кордон, хто мені надасть допомогу

Дивлячись ніж, і дивлячись як Ви захворієте. Якщо Ваше захворювання носитиме характер ГРВІ та матиме легкий перебіг, або якщо Ви порізалися, або якщо у Вас піднявся тиск і т.п., то Вам варто негайно звернутися до керівника групи або водіям автобуса (для автобусних турів). І у керівника, і у водіїв в обов'язковому порядку знаходиться аптечка першої допомоги, завдяки якій вищевказані проблеми можна так чи інакше спробувати вирішити. Якщо подібне станеться під час індивідуального туру, спочатку потрібно звернутися до персоналу Вашого готелю, а якщо це не допоможе - то до представників приймаючої сторони. Вони нададуть Вам аналогічну допомогу. Якщо Ви знаєте за собою схильність до тих чи інших захворювань (напади астми, перепади артеріального тиску, інше), то подбайте про наявність у Вас необхідної кількості необхідних медикаментів перед поїздкою. Що стосується більш серйозних випадків - переломи, кровотечі які важко зупинити, важкі травми - в цих випадках необхідно негайно викликати швидку допомогу, незалежно від того, що зазначено у Вашій медичній страховці; оскільки випадки такого роду несуть пряму загрозу не тільки Вашому здоров'ю, а й у Вашому житті. Якщо те, що сталося дає можливість дочекатися протягом декількох годин організації допомоги з боку Вашої страхової компанії, необхідно це зробити. Не забувайте, що за умовами переважної більшості договорів страхування Вам спочатку необхідно довести до відома про страховий випадок страхову компанію, і вже потім звертатися за допомогою, або чекати допомоги, організованої страховою компанією. Само собою, при настанні страхового випадку Ви не можете продовжувати тур і вартість недоотриманих Вами сервісів і послуг по туру Ви не повертається, якщо цей ризик також не був застрахований Вами до початку поїздки.

Що якщо зі мною трапиться щось непередбачене, а я буду не застрахований?

Краще б цього не траплялося взагалі. В цьому випадку всі витрати по оплаті медикаментів, послуг лікаря, транспортуванні в лікарні і на Батьківщину лягають цілком і повністю на Вас. Далеко не у всіх країнах світу медична допомога є безкоштовною, а в багатьох країнах, будучи безкоштовною для своїх громадян, вона є платною для іноземців. Тому до початку поїздки за кордон Ви повинні подбати про наявність у Вас страхового поліса з покриттям не менше 10 000 доларів США, однак при поїздках в країни далекого зарубіжжя (США, Австралія, Азія) рекомендована мінімальна сума страхового покриття зростає до 50 000 доларів США ( з покриттям, що включає репатріацію і евакуацію в разі необхідності). Ми також рекомендуємо Вам застрахувати ризик відмови від здійснення туру, ризик втрати / крадіжки багажу під час туру (який може виникнути в результаті втрати, затримки або пошкодження з вини третьої сторони). Вимога про наявність у Вас медичної страховки висувається більшістю посольств і консульств як критично необхідна умова для оформлення туристичної візи. У групових автобусних турах в перший же день туру Ви повинні пред'явити керівнику групи Ваш страховий поліс. При його відсутності Ви не можете бути допущені до поїздки. Страхові поліси всіх видів Ви можете придбати в страхових компаніях, або рішення цього питання за Вашим бажанням може взяти на себе туристична компанія. При оформленні страхового поліса не в туристичній компанії, не забудьте вказати, в який саме тип туру Ви вирушаєте (особливо якщо це сплави, гірські маршрути, стрибки з парашутом, польоти на дельтаплані / параплані та інші види активності, пов'язані з підвищеним ризиком для здоров'я і життя). Зауважте, що страхове покриття ніколи не входить у вартість туру і завжди оплачується додатково, в залежності від обраного Вами покриття від обраних Вами факторів ризику. Типова страховка коштує дуже недорого, проте дозволить Вам уникнути величезної кількості проблем, з якими, ми сподіваємося, Вам стикатися не доведеться. І пам'ятайте: береженого Бог береже!

Які митні норми і правила необхідно знати туристу?

Відповісти на це питання в декількох реченнях неможливо тому, що кожна країна має власні митні та прикордонні правила, про які Ви можете детально дізнатися, звернувшись на інформаційні ресурси конкретних служб в мережі Інтернет, або в дипломатичні представництва держави, громадянином якої Ви є, в тій країні, яку Ви маєте намір відвідати. Про основні митних і прикордонних правилах Вас в кожному конкретному випадку наскільки це можливо проінформує туристична компанія або її повноважний представник. Однак відповідальність за повне ознайомлення з митними правилами і нормами різних держав, а також відповідальність за їх дотримання, лежить тільки на туриста. Недотримання митних правил може призвести до скасування Вашої поїздки за кордон. Необхідно пам'ятати, що знання митних правил дійсно критично важливо. Наприклад, якщо у Вас при в'їзді в Сінгапур виявлять жувальну гумку, Вас не допустять до країни; якщо при в'їзді до Австралії, США і ряд інших країн у Вас виявлять продукти харчування або іншу продукцію органічного походження - вона буде негайно вилучена і знищена без будь-якої компенсації.

Чи існують конкретні норми поведінки при проходженні прикордонного контролю?

Безумовно. Починаючи від заборони залишати купе при стоянці поїзда на прикордонній станції і закінчуючи забороною проводити будь-яку зйомку на пунктах переходу кордонів. За детальною інформацією по даному питанню Ви можете звернутися до менеджера туристичної компанії.

Де можна отримати актуальну інформацію щодо епідеміологічної ситуації в відвідуваних країнах?

Питання про епідеміологічну обстановку (карантини, наявність епідемій грипу / малярії / плямистої лихоманки скелястих гір / інших захворювань, ризик кліщового енцефаліту або інших чинників зараження) є вкрай важливим. Туристична компанія постарається надати Вам найактуальнішу інформацію про фактори ризику для Вашого здоров'я в відвідуваною Вами країні / регіоні. Тим не менш, туристична компанія не в змозі гарантувати всю повноту і достовірність даної інформації; крім того, ця інформація ні в якій мірі не може трактуватися як офіційна, повна і достатня. Виходячи з цього, ми рекомендуємо Вам звернутися за самими вичерпними консультаціями в Міністерство охорони здоров'я і посольства / консульства / дипломатичні представництва в країнах / регіонах, які Ви плануєте відвідати. Це дозволить Вам отримати відповіді на Ваші запитання з перших вуст і від професійних фахівців. Ці консультації можуть бути корисні для проведення необхідних вакцинацій при виїзді до країн, в яких існує певний рівень епідеміологічного ризику.

Чи необхідні вакцинації / документи про проведення вакцинацій при виїзді за кордон?

Відповідно до міжнародних норм і міждержавних конвенцій про охорону здоров'я, прикордонні або інші служби країни, в яку ви прибули, можуть зажадати від Вас документ про проведені відносно Вас превентивних вакцинації від захворювань різного роду. Ця норма, як правило, вступає в дію, якщо владою країни, в яку Ви прибули, щодо країни, громадянином якої Ви є / з якої Ви прибули (в тому числі і транзитом), введені певні обмеження. Наприклад, якщо дана країна внесена в список країн, щодо яких запроваджено карантин (через наявність в них епідемій, пандемій, або вогнищ розвитку вкрай небезпечних захворювань). Оскільки дані фактори знаходяться поза Вашим контролю або контролю туристичної компанії, вони відносяться до розряду форс-мажору. Відповідно, відповідальність за наявність документа, що підтверджує проведення необхідних вакцинацій цілком і повністю покладається на туриста. Тому відсутність документа про проведені вакцинації може виявитися причиною заборони на в'їзд в певні країни і регіони, причиною проведення примусового карантину, або причиною інших заходів, що застосовуються у відношенні Вас. При необхідності документ про проведення Вам вакцинацій і ряд консультацій з цього питання Ви можете отримати у Вашого лікаря.

 02.07.2019
 (185 просмотров)