Корисна інформація для недосвідчених мандрівників

Ви вперше збираєтеся на відпочинок за кордоном або просто є недосвідченим туристом? Перед поїздкою ставите масою питань, підлягає засиджуючи на форумах і тематичних чатах? Ми Вам допоможемо. У текстовій збірці нижче зібрані основні поради та роз'яснення, необхідні для комфортного і безпечного відпочинку в будь-якому куточку нашої планети.

Чи не знайшли відповіді на хвилюючі Вас питання? НАТИСНIТЬ СЮДИ або ПЕРЕХОДЬТЕ В РОЗДІЛ "КОРИСНІ СТАТТІ" У ЛІВОМУ верхньому РОЗДIЛI ШАПКИ САЙТУ.

5 найпоширеніших способів обману туриста

Щоб залучити свого потенційного покупця, в арсеналі туристичних компаній є чимало методів і технологій. На жаль, не завжди чесних по відношенню до самого туристу. Що потрібно знати споживачеві про недобросовісну рекламу і всіляких спецпропозиції, а також як його намагаються обдурити, читайте далі.

Гарячі тури

Про них багато чув кожен, хто хоча б раз звертав увагу на рекламу туристичних компаній. Це не що інше, як тури на найближчі дати, які в силу якихось причин туроператор просто не встиг реалізувати. Отже - придбати раніше дорогу путівку ви можете мало не за півціни, більше того, полетіти на відпочинок вже в найближчі пару днів. Звичайно ж, низька ціна за відмінний курорт - вагома причина, що підштовхує масу туристів на придбання подібних турів. Але якщо розібратися серйозніше, то може виявитися, що не завжди "гарячий тур" такий хороший, як про нього розповідають в офісі туристичної компанії.

За красивим гаслом і низькою ціною може ховатися чимало каверз. Будьте уважні: не може коштувати готель маркування 4+ за ціною тризіркового. За "низькі" ціни ви отримаєте тільки "низький" сервіс. До речі, готелі на "п'ять зірок" взагалі, як правило, не потрапляють в розряд "гарячих путівок". У пропозиціях "гарячих турів" може бути ще один підступ: якщо тур позиціонується як "палаючий", то це ще не означає, що він таким є насправді.

Відомо чимало випадків, коли недосвідчених туристів відправляли відпочивати по "гарячій путівці" на 20-30% дорожче, ніж по звичайній. Особливо часто такі "гарячі тури" продають в столиці, де темп життя значно вище і більшість серйозних покупок відбувається необдумано, на ходу.

Спецпропозиція

Черговим прийомом для туристів можуть виявитися всілякі спеціальні пропозиції. Працюючи на власний імідж, туристичні компанії намагаються хоч іноді оновити або урізноманітнити тури, запропонувати клієнтові щось унікальне. Для цього створюються тури в екзотичні країни або по складному нестандартному маршруту, а деякі клієнти необдумано готові заплатити за нові і незабутні враження будь-яку ціну. З упевненістю можна сказати, що такий відпочинок на любителя.

Не поспішайте чіплятися за цікаву пропозицію - адже воно нове і ніким не випробуване. Чекаєте момент. Спецпропозиція може виявитися лише приманкою, а ви - жертвою невдалого експерименту туристичної компанії. Але зате вже через рік, якщо спецпропозиція того варто, воно з'явитися і в інших компаніях, а ціна на нього значно знизитися. Справедливості заради варто відзначити, що нерідко насправді ціни на спецпропозиції лише дублюють базові, сформовані ще на початку сезону. Але вам адже про це ніхто не скаже.

Заміна готелів

У світовому готельному бізнесі існує практика, коли готелі навмисне продають до 15% більше місць, ніж мають: саме стільки відмов від броні, за статистикою, відбувається в неотпускной сезон. Але вже в самий розпал туристичного відпочинку, в так звані "пікові дати", ця практика і стає причиною обману туристів. І причина тут не стільки в несумлінності туркомпанії, скільки в особливостях функціонування туристичного бізнесу в цілому.

Найчастіше помиляється сам персонал готелю, який підтверджує туроператору один і той же номер двічі. В результаті замовлень більше, ніж самих номерів. До того ж, нерідко туристи в останній момент вирішують продовжити свій відпочинок, а цього передбачити, погодьтеся, не може ніхто. Зате імениті туроператори в таких випадках тримають свою марку і йдуть клієнту на зустріч, змінюючи туристу готель на інший, але з кращим рівнем. Але так вдало історія з заміною готелю закінчується не завжди. Навпаки, в цьому випадку багато турфірми напевно спробують вас обдурити. Ось відмінний спосіб. Пропонуючи замінити готель, показують туристу чудовий номер і просять підписати папір, що ніяких претензій до турфірмі він не має. Поспішати ставити підпис не варто - дуже часто після цього номер виявляється зайнятий, а туриста селять в інший, який може нічим не нагадувати попередній.

Недобросовісна реклама

Обдурювання в туристичному бізнесі зустрічається часто-густо. Туристична реклама на сьогодні має безліч своїх тонкощів і особливостей. На жаль, але іноді туристам занадто пізно вдається розкусити всілякі виверти нечесних туркомпаній. Наприклад, багато хто впізнає інформацію про турах і готелях на сайтах туроператорів. Клієнт вибирає бажаний курорт, орієнтуючись на ціну, але коли приходить в офіс туркомпанії вже для безпосереднього замовлення путівок - йому ввічливо повідомляють, що інформація на сайті застаріла або це була акція, яка буквально вчора закінчилася.

В результаті клієнтові нав'язують інший тур і, звичайно ж, за вищою ціною. А ось ще один поширений трюк. У рекламі часто намагаються ввести клієнта в оману, розміщуючи в буклетах гарні фото готельних номерів і пляжів. На практиці може виявитися, що зображуване стосувалося лише vip-номерів, а вам доведеться жити абсолютно в інших умовах.

Страхування

Оформляючи путівку на відпочинок, юридично ви повинні бути повністю захищені. Для цього ви підписуєте з туристичною компанією договір, який вказує назви міст, категорію готелів, маршрут, програму перебування, права та обов'язки сторін та інші істотні умови вашого відпочинку, а також отримуєте медичну страховку.

Як правило, вона вже входить у вартість самого туру. Вам же варто бути пильними і поцікавитися, поліс якої страхової компанії вам пропонується, який страховий внесок, тарифна ставка, сума покриття. Найголовніше - прочитати поліс від і до. Нерідко туркомпанії пропонують своїм клієнтам лише умовну медичну страховку: начебто вона і є, але на самій-то справі практично нічого і не страхує.

27 важливих рад для туристів

Подорожі можуть бути одночасно і захоплюючими, і нервують. Коли ви збираєтеся у відпустку, відрядження або їсте з обміну студентами, то можете забути якусь дрібницю, яка, можливо, допоможе вам заощадити під час довгої подорожі. Деякі з даних порад туристу стосуються здоров'я і безпеки, оскільки рішення саме цих питань може обійтися вам в значну суму. Ну і інші грошові секрети і хитрості, які повинен знати кожен турист і мандрівник.

Питання здоров'я та безпеки

1. Робіть по дві копії всіх важливих документів.

Зробіть по дві копії всіх важливих документів (кредитні картки, паспорт, водійське посвідчення і т.д.). Залиште один набір вдома в друга або членів сім'ї, а другий комплект візьміть з собою в дорогу. Коли приїжджаєте в готель, покладіть всі документи в готельний сейф. Якщо йдете кудись, то беріть з собою копії, а не оригінали документів. Беріть з собою тільки ту валюту або кредитні картки, якими ви будете розплачуватися, Ніколи не можна виключати варіант втрати або крадіжки. Якщо не довіряєте сейфів в готелях, то прийдеться вам купити пояс для грошей або ще щось подібне (див. Пункт 20).

2. Намагайтеся одягатися відповідно.

Залиште свої національні костюми вдома, намагайтеся уникати в одязі всього, що явно видає в вас іноземця і підкреслює вашу національність. Це дозволить вам уникнути конфронтації. Одягайтеся консервативно, щоб не виділятися з натовпу. Але в той же час не потрібно робити так, щоб у вас на чолі було написано "турист", інакше станете мішенню для злодіїв.

3. Вирішіть всі питання про країну перебування до поїздки.

Одним із способів є Інтернет, де ви можете знайти сайт, форум або блог, присвячений країні, в яку ви збираєтеся поїхати. Вивчіть основні звичаї країни, прості фрази місцевою мовою, типу "спасибі", "здрастуйте" і "вибачте".

4. Піклуйтеся про своє здоров'я.

Не забувайте взяти з собою свої ліки (якщо вони у вас є), але з цим потрібно бути обережним. Деякі країни забороняють провезення практично всіх ліків (включаючи США). Для безпеки, носіть з собою копію розпорядження від лікаря.

5. Купіть дорожню медичну страховку.

Придбайте дорожню страховку і включіть туди компенсацію за відкладені рейси літаків, поїздів, їх скасування, втрату багажу і т.д.

6. Купіть медичну страховку.

Обов'язково потрібно придбати медичну страховку. Все що ви витратите на неї, можливо, заощадить вам тисячі доларів, якщо ви раптом захворієте або постраждаєте під час подорожі. Витрати на медичне обслуговування або гірше того, на випадок вашої смерті, можуть бути значними, тому подбайте про своїх рідних і не змушуйте їх витрачати свої кошти. У багатьох країнах медичне обслуговування просто нереально дороге для наших людей. Зробіть копії страхових документів і залишіть на зберіганні вдома. Крім того, складіть доручення, якщо під час подорожі ви станете не в змозі зробити все самі.

І хоча остання інформація, напевно і не так вже й важлива для вас, але дані, наведені в звіті дослідницької групи Johns Hopkins Associates, можуть змінити вашу думку. Більшість американців, які з різних причин помирають під час подорожей (серцевий напад, аварії, убивство, самогубство), роблять це в розвинених країнах Західної Європи.

7. Продовжуємо піклуватися про своє майно.

Придбайте відповідні страховки на наявні у вас обладнання: фотокамери, біноклі, ноутбуки і т.п. Ноутбуки в наш час викликають особливі проблеми, оскільки митні служби заклопотані тим, звідки вони у вас і що в них є.

8. Запасіться потрібними телефонними номерами.

Обов'язково потрібно знати номери тел Ефона, щоб при необхідності зателефонувати у ваш банк, наприклад. Запасіться також телефонним номером посольства, на випадок, якщо ви втратите свій паспорт або якщо його украдуть.

На жаль, у випадку з посольством або консульською службою, іноді виникають складні ситуації: ви повинні підтвердити своє громадянство, щоб вам була надана необхідна допомога. Ось чому важливо, щоб ви зробили копії всіх основних документів перед поїздкою.

9. Придбайте міжнародну телефонну картку і заведіть нормальну адресу електронної пошти.

Навіть через шість місяців після урагану, що пройшов через Багамські острови, єдина вишка мобільного зв'язку на островах залишалася неробочий. Єдиним способом додзвонитися з островів була телефонна картка звичайної телефонної лінії. Переконайтеся, що у вас є така карта.

З іншого боку, навіщо дзвонити, якщо у вас є чиясь електронна адреса? У багатьох країнах є Інтернет-кафе, де за мінімальну плату ви зможете користуватися електронною поштою.

10. Плануйте свій маршрут до поїздки.

Якщо не хочете, щоб про вас говорили як про "грубого і некультурного туриста", тобто про таку людину, що відкрила карту міста в юрбі і заблокувала весь рух, то заплануйте весь маршрут заздалегідь. Ознайомтеся з аеропортом, громадським транспортом, схемою міста і т.п.

Фінансові питання

11. Фінанси в дорозі і запасна кредитка.

Під час подорожей намагайтеся не тримати в кишенях більше $ 300 у валюті даної країни, і при собі мати не більше однієї кредитної і / або дебетової карти. Але все-таки, непогано б мати запасну картку на випадок, якщо ви втратите першу або її вкрадуть. Зберігайте її окремо, в надійному місці.

12. Вирішіть для себе, чи потрібні вам дорожні чеки.

Деякі відчувають себе комфортно з дорожніми чеками. Однак останнім часом все менше торговців приймають такі чеки. Крім того, відсоток, що стягується за переведення в готівку таких чеків вищий, ніж за використання кредитних карт. Якщо ж все-таки ви скористалися дорожніми чеками, то запасіться заздалегідь телефонним номером і додатковою інформацією про фірму, що видала її. Обов'язково залишіть одну копію чеків вдома, а другу носіть із собою в поїздці, але окремо від реальних чеків.

13. Перевірте свої кредитні або дебетові картки до від'їзду.

Перевірте дату закінчення терміну дії, не забудьте Пін-код і карти.

14. Проінформуйте банк, картки якого ви плануєте використовувати про ваші плани.

Будь ласка, повідомте в банк, картки якого ви плануєте використовувати про ваші плани щодо подорожі. Деякі банки і кредитні компанії можуть заборонити вам використовувати свої кредитні картки, і навіть заморозити ваші рахунки.

15. Отримайте інформацію про плату, що береться під час використання кредитних або дебетових карт в країні перебування.

По деяких картках знімається один і той же відсоток, а по деяких може стягуватися додатковий відсоток. Якщо ви знаєте дану інформацію, то скористаєтеся картками тільки тих компаній, які пропонують найменший відсоток.

Крім того, слід звернути увагу на товари, які ви вивозите із собою із країни. Обов'язково зберігайте чеки таких товарів.

16. Подумайте про те, щоб придбати нову кредитну картку у випадку тривалої поїздки.

Якщо плануєте довгу подорож, то потрібно знайти найбільш придатну кредитну картку, яка надає найкращий відсоток по зняттю готівки.

17. Пошукайте організацію, що є партнером вашого банку в країні перебування і подумайте про те, щоб придбати дебетову карту.

Якщо ви довідалися у своєму банку про існування такого партнера, то поцікавтеся його розташуванням у країні, куди ви прямуєте. Використання банку-партнера допоможе вам заощадити при використанні банкоматів. Якщо ви використовуєте банкомат або робите покупку за допомогою кредитної картки, то переконаєтеся, що на ній стоїть логотип Visa, MasterCard, Cirrus або Plus, оскільки такі картки є міжнародними.

18. Закордонні банкомати і ваша дебетова карта.

Банкомати за кордоном такі ж, що і у вас вдома. Однак закордонні банкомати використовують місцевий курс обміну валют при конвертуванні. Використовуйте кредитну або дебетову картку з найменшим відсотком за транзакції.

19. Подумайте про використання попередньо оплачених дебетових карт.

Попередньо оплачені дебетові картки безпечніші звичайних, оскільки вони не пов'язані з вашим рахунком у банку. Купіть картку з тією кількістю грошей, які ви вважаєте за необхідне взяти з собою під час подорожі. Втративши таку картку (або якщо її вкрадуть) ви не втратите все на своєму рахунку, як було б, якби злодій одержав доступ до вашої звичайної дебетової картки. Однак відсоток, що стягується банком з таких карт, більше. Він звичайно включає відсотки за покупку, міжнародний переказ, скасування проплати і т.п. Крім того, таку картку важко замінити в поїздці.

20. Пояс для грошей.

Пояс для грошей - відмінна знахідка для мандрівника. З ним не потрібно турбуватися про те, щоб заснути в с амолете, або про злодюжок, коли ви задивилися на місцеву визначну пам'ятку. Ще одним варіантом є використання невеликої сумочки на шиї, де ви можете зберігати всі важливі документи, кредитні картки і паспорт і сховати все це під сорочкою.

Пояси не дуже звична річ, тому попрактикуйтесь в їх носінні до поїздки. Два поради: покладіть всі документи в поліетиленовий пакет, куди не проникне волога (або можете купити не промокає). І друге, ніколи не намагайтеся дістати гроші з пояса в публічних місцях.

21. Вчіться бути обережним.

Ще одна порада для вашої безпеки: щоб не втратити свою сумочку, або фотоапарат, завжди прив'язуйте її до руки. Якщо хтось спробує її у вас вихопити, то нічого в нього не вийде. І взагалі, завжди будьте уважні в юрбі, оскільки це якраз місце для крадіїв і кишенькових злодіїв. Ви ж не залишаєте свої речі без нагляду біля себе на батьківщині, так чому ви повинні це робити в поїздці?

22. Намагайтеся уникати динамічного курсу зростання валют (DCC).

Деякі торговці, бачачи вашу замішання, можуть запропонувати вам перерахувати товар за своїм курсом валют. І хоча вони намагаються не надто перегинати палицю, вартість їхнього товару змінюється дуже сильно, і різниця може досягати 3-5% в порівнянні з місцевими цінами.

Можете попросити (або довідатися заздалегідь) ціну в місцевій валюті. Якщо торговець відмовляється або каже, що не знає як перевести на місцеві ціни, то попросіть покликати менеджера або просто відмовтеся від покупки.

23. Придбайте валюту тієї країни, куди ви збираєтеся, до від'їзду.

Якщо не встигли заздалегідь, то можливо в аеропорті є відділення вашого банку. Вам потрібні кошти тільки для того, щоб дістатися з аеропорту в готель і, можливо, щоб один раз поїсти. Просто зазвичай люди так поспішають, що просто не встигають дійти до банкомата. А бувають і більш складні ситуації: банкомати в аеропорті не працюють, занадто пізно і все банки закриті, а до наступного місця, де можна обміняти валюту ще дуже далеко. Так що краще все зробити заздалегідь.

24. Уникайте використання автоматів для обміну грошей.

Ці апарати популярні в Європі, і виглядають так само як і звичайні банкомати. Але замість того, щоб вставляти туди картки, ви вставляєте туди гроші, і апарат розмінює вам валюту. Це здасться таким зручним, що вам сподобається їх використовувати. Однак не потрібно купуватися на такі апарати. У них звичайно закладені сильно завищені курси валют, а іноді навіть стягується плата за обмін.

25. По можливості використовуйте тільки готівку.

Іноді вам буде дуже важко знайти продавця, що приймає кредитні картки. Вони платять відсотки за використання кредиток (деякі взагалі не приймають кредитні картки), а готівка підійдуть для всіх. Крім того, ви можете знайти у вуличного торговця щось, що вам дуже сподобається, не будете ж ви торгуватися з ним за допомогою кредитної картки?

Інші питання

26. Кімнати в готелі

Для безпеки, постарайтеся взяти кімнату між другим і сьомим поверхами. Більшість пожежних відділень не мають відповідного обладнання для того, щоб дістатися до поверхів вище сьомого. Коли осядете, уважно роздивіться уніформу обслуговуючого персоналу готелю. Ви завжди зможете розглянути персонал готелю до того, як впустіть його всередину.

27. Громадський транспорт дозволить вам заощадити.

Громадський транспорт безпечніше, і в більшості випадків найпростіший і недорогий спосіб для подорожі, особливо по Європі, Австралії та інших розвинених країнах. Вивчіть систему транспорту країни, в яку ви збираєтеся, довідайтеся, чи є проїзні квитки на всі види транспорту, або проводяться якісь сезонні акції.

Якщо ви часто подорожуєте, то напевно знаєте й інші способи заощадити. Крім того, деякі поради можуть бути корисними в одній країні і абсолютно непотрібними в іншій. Кращий спосіб перевірити те, що ви зрозуміли із запропонованих нами матеріалів - відправитися в подорож від турфірми Полтави "Фортуна-тур".

Найголовніше, що потрібно запам'ятати новачкові: дуже добре вивчіть країну, в яку ви збираєтеся. Адже, незважаючи на ваші спроби виглядати по-місцевому, як тільки ви заговорите, то всі зрозуміють, що ви нетутешній. Але якщо ви залишите всі негативні моменти вашої поїздки в собі і не будете всім підряд про це розповідати, то ваша подорож буде набагато більш приємним і безпечним.

Аптечка туриста. Які ліки взяти з собою у відпустку

Аптечка відпускника обов'язково повинна супроводжувати вас, куди б ви не поїхали. Особливо актуально це для тих, хто їде за кордон - там майже всі лікарські засоби продаються тільки за рецептами лікарів. Як правило, візит до лікаря - задоволення недешеве. До того ж, він забере у вас багато часу. Слід пам'ятати і про те, що назви одних і тих же ліків в різних країнах відрізняються, а деякі вітчизняні лікарські препарати в країнах Євросоюзу взагалі заборонені до продажу.

При комплектації аптечки потрібно вибирати ті ліки, які вам краще підходять і краще впливають на ваш організм.

Ми взяли на себе сміливість скласти аптечку туриста, спираючись на власний досвід. Необхідно відзначити, що даний набір ліків не є стандартним і обов'язковим. Все-таки при формуванні аптечки краще проконсультуватися з лікарем. Цей набір медикаментів рекомендується здоровим людям, які не страждають серйозними захворюваннями, і призначений в першу чергу для надання допомоги при побутових травмах:

  • йод - 20 мл, 5% (можна замінити маслом чайного дерева);
  • протизапальна мазь, яка добре допомагає при сонячних опіках і запаленнях неінфекційного характеру;
  • один тюбик мазі, стимулюючої загоєння подряпин і саден;
  • лейкопластир бактерицидний;
  • два флакони дезінфікуючих очних крапель - вони добре допомагають при сонячних опіках і попаданні піску, інших подразненнях, кон'юнктивіт;
  • ліки від болю в горлі, кашлю, алергії;
  • жарознижуючі засоби;
  • таблетки від спазмів, судом і болів в животі;
  • ліки від мікробних розладів шлунка;
  • активоване вугілля - допомагає при шлункових отруєннях;
  • таблетки від головного болю;
  • ліки, які допоможуть при розладі шлунку.

Перебуваючи в країнах з жарким кліматом, намагайтеся вживати більше рідини, щоб уникнути зневоднення організму. У денний час обов'язковий головний убір і сонцезахисні окуляри. Пам'ятайте, що людям, наприклад, з підвищеним тиском може стати погано на сильній спеці. Взагалі, період адаптації та акліматизації в країні з іншим кліматом займає від одного дня до тижня.

Зiрковість готелів

На сьогоднішній день в світі налічується більше 30 різних класифікацій готелів, причому в кожній країні - зі своїми національними особливостями. Об'єднують їх кілька критеріїв, за якими судять про рівень комфорту в усьому світі:

  • в першу чергу - це стан номерного фонду: площа номерів (кв. м.), кількість одномісних (однокімнатних) і багатокімнатних номерів, номерів-апартаментів;
  • інтер'єр: стан меблів, ванних кімнат;
  • екстер'єр: стан будівлі, під'їзних шляхів, облаштування прилеглої до готелю території;
  • наявність ресторанів, кафе і барів, якість обслуговування в них;
  • інформаційне забезпечення і технічне оснащення, в тому числі наявність телефонного, супутникового зв'язку, телевізорів, холодильників, міні-барів, міні-сейфів;
  • додаткові послуги, які і забезпечують тій чи іншій готелі додаткові, що радують око зірочки на фасаді.

Але, поговоримо про найбільш масових напрямках - Туреччині та Єгипті і про їх «зірковості» та інше. Розглядати будемо готелі на всіма улюбленому «All inclusive».

3 зірки

Територія: невелика, найчастіше обмежується внутрішнім двориком з басейном і декількома лежаками.

Номер: невеликий номер, у ванній кімнаті знайдуться маленький шматочок мила і шампунь, іноді передбачений фен. Є телефон і телевізор, часто - міні-бар, кондиціонер, туалетний столик, підставка для багажу. Пол найчастіше викладена керамічною плиткою. Зміна постільної білизни і рушників 2 рази на тиждень.

Харчування: без особливих вишукувань, 5-6 салатів, стільки ж гарячих страв, невелика кількість овочів і десертів. Алкогольні напої місцевого виробництва з 10 ранку до 10 вечора, чай, кава. Соки, найчастіше, порошкові.

Пляж: знаходиться далеко або міської (хоча, бувають і трійки на першій лінії). Надаються пляжні парасольки, шезлонги, пляжних рушників найчастіше немає.

Розваги: ​​в деяких готелях є анімація, в деяких - ні; настільний теніс, пляжний волейбол. Для дітей майданчик, може бути маленький басейн.

4 зірки

Територія: найбільш неоднозначна категорія - середнє між 3 і 4. Обов'язково є басейни: відкритий і закритий. Іноді гірки. На території готелю знаходяться салон краси, спортивно-оздоровчий центр, оренда автомобілів, ТВ - салон, музичний салон, ігровий та конференц-зали, ресторан. Частенько готелі класу 4 * у своєму розпорядженні номерами поліпшеного планування: студіо, сьюти і т. П. Деякі готелі нічим не відрізняються від сусідніх п'ятизіркових, але самі присвоюють собі нижчу категорію, щоб скоротити податкові витрати. У готелях 4 * передбачається наявність сьютов (апартаментів), декількох ліфтів, всіляких додаткових послуг типу пральні, хімчистки, подачі сніданку і пізньої вечері в номер, обміну валюти, виклику таксі, продажу газет, сувенірів і так далі.

Номер: не менше 16 кв. м., телефон, телевізор, кондиціонер, міні-бар, туалетний столик, шафа. Покриття може бути як керамічне, так і килимове. Зміна білизни та рушників - щодня.

Харчування: сніданок, пізній сніданок, обід, вечеря - шведський стіл. Овочі, фрукти, найменувань 10 салатів, стільки ж гарячих страв. Кава, чай, безалкогольні та алкогольні напої місцевого виробництва протягом всього дня (з 10 ранку і до 24.00, іноді до 2.00). Бар на пляжі з напоями та закусками.

Пляж: парасольки, шезлонги, часто пляжні рушники.

Розваги: ​​денна та вечірня анімація, дискотека, великий теніс, настільний теніс, пляжний волейбол. Сауна і хамам. тренаж орний зал. Для дітей - майданчик і міні-клуб.

5 зірок

Територія: велика, зелена. Кілька басейнів, аквапарк. Гамаки, гойдалки тощо. Загалом, містечко зі своєю інфраструктурою: магазини, ресторани а-ля карт і ін.

Номер: не менше 16 кв. м., ковролін, кондиціонер, ТБ, мінібар, інтернет, широкий арсенал косметичних засобів, у багатьох - халати і тапочки. Зміна рушників і білизни - щодня.

Харчування: якісніше, більш широкий вибір страв. Кілька ресторанів по попередній резервації. Пакетовані соки і фреші, морозиво.

Пляж: парасольки, шезлонги, матраци, пляжні рушники, іноді намети.

Розваги: ​​професійна денна та вечірня анімація, дискотека, жива музика, великий теніс, настільний теніс, пляжний волейбол, дартс, каное, бочча і інші види спорту. Сауна, хамам, джакузі, фітнес - зал. Для дітей - майданчик, басейн і міні-клуб, де з ними працюють кваліфіковані педагоги. У Туреччині є особлива категорія готелів HV - клубні готелі з розміщенням в котеджах. Приблизно відповідає 4-5 - зірковому. Відрізняються великою озеленює територією, великої анімацією, але при цьому невеликими номерами.

Готелі розрізняються по розташуванню щодо моря:

  • 1-ша берегова лінія - це готелі, розташовані безпосередньо на березі моря;
  • 2-а берегова лінія - це готелі, між територією і пляжем яких знаходиться дорога або променад.

Чи не знайшли відповіді на свої питання? УВАГА! Решта КОРИСНУ ІНФОРМАЦІЮ ДЛЯ ТУРИСТІВ ШУКАЙТЕ В РОЗДІЛІ "КОРИСНІ СТАТТІ" У ЛІВОМУ верхньому РОЗДIЛI ШАПКИ САЙТУ АБО натисніть сюди.